Pengikut

Rabu, 28 Oktober 2009

blog aku baru siap...!!!

Salam....aku baru buka blog....aku sebenarnya tak pandai nak tulis-tulis ni..tp aku tulis je la apa yang terbuku di hati ini. aku baru siapkan komik kedua aku....buku komik pertama aku Shootz! #1 dah keluar tahun lepas...dengar crita sambutan amat2 mengglakkan...thanx pada yang membelinya....buku aku diterbitkan oleh PTS publication..bawah department Komik-M singkatan bagi Komik Malaysia...aku rasa komik malaysia banyak potensi untuk dibawa ke luar negara...mungkin peluang belum ada lagi...dalam komik-m sudah lebih 10 komik dah diterbitkan...uih..sambutan bukan main..ada yang diulang cetak beberapa kali untuk memenuhi permintaan peminat....

Aku gak buat komik untuk Siri Young Aisyah..bekerjasama dengan penulis Saridah Hamid....sekarang sudah jilid ke-5...sekarang hendak masuk ke-6...ingatkan lepas siapkan komik Shootz! #2 aku boleh rilek jap...boleh aku tumpu untuk aku punya studi...tapi kena siapkan gak....insyaallah dalam hujung tahun tahun terbitlah..
Bye-bye la setakat ini......CIIIAAWWW!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan