Pengikut

Khamis, 12 November 2009

Young Aisyah 6

Siri baru Young Aisyah akan diterbitkan.Kali ni cerita berkisar tentang cuti sekolah...maklumlah dah akhir tahunkan...exam final dah habis...kecuali budak2 yang amik SPM...Ganbatte untuk sesiapa yang amik SPM..teringat aku dulu masa amik SPM...gabra ooo...macam2 aku fikir masa tu....last-last soalannya boleh aku jawab...berkat latihan berterusan yang aku buat...SPM aku kira cemerlang jugak la....

dah la crita pasal aku...aku nak bagi sikit preview untuk Siri Young Aisyah ke-6 ni...crita pasal cuti sekolah...bagi budak lelaki yang belum 'potong'..bersedialah....inilah masa ramai budak2 laki di'potong'....tapi jangan risau...tak sakit (bagi yang 'potong' pakai doktorlah..tapi malu sebab ada jururawat perempuan...eeeee)..bagi yang 'potong' pakai tok mudim...entahlah camne sebab aku 'potong' dulu pakai doktor...entah dibius ke tak..wallahualam....rasanya tok mudim tak macam tok mudim dulu...mesti ada teknologi yang dia pakai....sakit mesti cam digigit semut je....

Ok la...harap anda semua dapatkan Young Aisyah siri 6 ini dipasaran kelak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan