Pengikut

Isnin, 7 Disember 2009

SHOOTZ! 3 in the making UPDATED

Sejak tulisan aku yang terakhir...ak dah sketch hampir 60 pages...tak banyak aku bleh buat sebab minggu lepas aku sibuk dengan kenduri kawin bro aku....masa sibuk-sibuk itu sempat gak aku sketch 2-3 pages...








Ni sketch untuk komik SHOOTZ! 3 nnti....masa ni diorang sedang buat latihan terakhir sebelum perlawanan mereka menntang pasukan MBL...

ak plan buku 3 diorang dah start lawan...tp ikut perkembangan semasa ini...nampaknya belum boleh lagi lah....mungkin nnti aku buat buku 4 diorang lawan 1st half...pastu buku 5 2nd half....entahlah...berkemungkinan besar buku 5 buku terakhir...tapi tak pasti lagi..sebab lepas diorang lawan ni...aku nak diorang lawan dalam pertandingan liga MSSM...bertemu dengan lawan yang mungkin lebih hebat...lebih banyak konflik...idea tu dah ada..tapi masih belum dapat nak detailkan lagi...

tengok la cmne nnti....




Terima kasih kepada member aku Shahrul Akram kerana kedatangan dia telah menyerikan lagi majlis persandingan bro aku semalam...walaupun semalam hujan sikit-sikit tp dia datang gak...orang-orang PTS ada gak aku jemput... Abang Wanzu (Editor Komik-M), Bang Alif Firdaus(Editor Komik-M), Cik Assyura(Editor Young Aisyah),Cik Ann(editor PTSPro)...tapi batang hidung sorang tak nampak...mungkin sibuk nak pindah ofis agaknya...takpelah...



Inilah dia Shahrul...dia pun lukis komik gak..lukisan dia lebih advance dari aku...Sekarang ini sedang berusaha menskecing komik dia untuk Komik-M...Mintak2 sebelum Pesta Buku 2010 siaplah komik dia...

2 ulasan:

  1. hahah.. ganbatte shootz 3~! buat gemphak2~!!

    *btw.. abg aku tak pueh hati jgk psl abg liesa mati.. katenye die lagi suke kalo abg liesa tu masuk skolah asrama dan tinggalkan skolah lame.. sbb nanti die kate boleh la kat MSSM kayroll lawan ngan abg liesa tu.. huhu..

    aku mendgr saja.. dan mengirim khabar.. tapi saya pasti enche reja pun ada idea yg lebih baik, kan?*

    BalasPadam
  2. huhu..sblm pesta buku 2010?harap2 la aku rajin..

    BalasPadam