Pengikut

Isnin, 1 Februari 2010

Komik-M di Plaza Angsana....


Pada 30/1/2010, aku pegi ke JB. Buat apa? Aku dok KL wat pe nak pi JB? Jauh tu....malas aku nak pegi...tapi disebabkan ada orang tumpangkan..aku pi la....thanx Abg Alif kerana tumpangkan dan hantar balik rumah.....Di sinun...kami, Foner, Abg Wanzu, Jas telah singgah ke sebuah kedai buku di Plaza Angsana..sempena Program bersama artis2 Komik-M...Meriah gak...(kredit untuk Abg Alif kerana petah bercakap masa tu dan tarik perhatian orang ramai kat sana)..ramai gak yg mintak autigraf kitorang...tp kt acara tu ada segmen lukis karikatur...aku mana pandai lukis karikatur...jd lain muka orang tu..aku gak yg malu...tapi aku sempat lukis sorang..

disebabkan aku tak mahu lukis karikatur...aku menyibuk diri melukis karakter dalam komik aku...siap dengan toner yang baru dibeli sehari sebelum...ingat nak eksperimen sikit lukis pakai toner tu...ok gak..lukisan jd mantap sikit la....3 lukisan sempat dilukis...1 bagi kt orang..1 Nazry (Aviasi Fantasi) amik...1 lagi simpan....




Masa aku dah siap lukis karakter komik aku...cincai2 aje...yg tu aku bagi kt Nazry...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan