Pengikut

Isnin, 28 Februari 2011

Lagi progress Shootz! 4...

Salam semua...

Sudah lama saya meng'update' blog...tak de cite apa sangat hendak dikongsi. Ini sebenarnya pun macam terpaksa update blog. Senyap sunyi je blog tanpa cite apa2. Ada cite pun bukanlah menarik sangat pun untuk dikongsi. kang korang kata 'ek eleh...itu pun mahu cerite ka..." Jadi saya senyap je la....mungkin untuk tahu 'aktiviti terkini'....layari wall Facebook saya. Adalah beberapa gambar yang diupload untuk tatapan korang.

Tapi kali ni..gambar yang aku nak letak kt sini special sikit. Tak boleh letak di Facebook...nanti ada orang mengata...hehehe...

Sebenarnya aku buat sikit eksperimen....subjeknya adalah...skill melukis....eksperimen nak lukis potret...Ini potret pun rasanya nilainya tak tinggi pun...cikai2 je...tak tau la ada rupa orangnya ke tak.... dan orang yang aku lukis tu pun bukan sebarangan orang...tak boleh kasi tau sape dia...takut diorang marah...jadi aku bagi mata diorang je la....





Korang boleh nampak kan? Kedua-dua adalah perempuan..Nape lukis perempuan..? Entah...aku pun tak pasti kenapa...Cuma feelingnya lain sikit dari lukis lelaki....hehehehe....

ok tak...? Kalau tak ok...akan berusaha lagi sampai ok....HAHAHAHAHA....!!!!!

Berbalik pada topik yang bertajuk di atas....progress Shootz! semakin kencang...sekarang sudah suku perjalanan....aku akan cuba cepatkan lagi momentum supaya cepat siap...





Ya...kali ni memang totally 100% digital...bukan apa...digital ni senang sikit...bukan boleh kasi cepat..tapi mudah...mudah...mana2 lakaran yang sama...copy je...nak buat garisan...line cantik....dan kertas pun 'bersih' je....Hahahaha!!!!

OK la...salam perpisahan untuk kali ni....
Salam...Bye...

3 ulasan:

  1. cepat2 la siapkn ek xsbr da nk baca heheh

    BalasPadam
  2. aiseyman...fanart x siap lagi ni..
    agak2 hantar minggu depan sempat lagi tak?

    BalasPadam
  3. Syed - Saya cuba sedaya upaya dengan kuasa super saiyan 10 saya...hahaha...
    Flow - boleh lagi...bulan depan pun boleh...masih dibuka...deadline akan diberitahu kelak ya....
    Terima kasih atas sokongan

    BalasPadam