Pengikut

Ahad, 28 Ogos 2011

Nostalgia Aidilfitri...

Salam semua...

Waahhh... bangun tidor... bangun tidor... sudah masuk hari ke 28 Ramadan... InsyaAllah lusa atau esoknya raya...


Yipppiieeee....!!!XDDDD

Pasti ini yang kawan-kawan semua jeritkan bila dah hujung Ramadan ini.. kalau korang masih budak lagi la... Pada yang dewasa/tua... pasti ia hanya satu hari yang biasa je...

Yang bezanya... pakai baju melayu.. pakai baju baru... makan ketupat.. lemang... minum air gas...

Hehheeee

Hari ini.. mahu mengenang balik masa menyambut raya di kala badan ini masih kecil... heheee.. Sememangnya best la... Dapat balik kampung... jumpa sepupu sepapat... jumpa atuk nenek... uncle pakcik... auntie makcik...

dan semestinya.... DUIT RAYA!!!!

Itu item wajib dikutip masa Hari Raya... seperti Item Health semasa main games.. sangat diperlukan untuk habiskan game itu....

Seingat saya... jumlah duit raya paling banyak pernah dikutip... RM200 rasanya...

Dah penat-penat kumpul....pusing sekampung... setaman.. ketuk rumah orang.. kenal atau tidak... last2 simpan dalam bank... Bank yang aku tahu masa tu hanya BSN (Bank Simpanan Nasional)...

Apakah simpan2 duit..?!! Dah dapat duit banyak... enjoy la...!!!

Haahahaha...!! Dah ibu suruh simpan... simpan je la.. heheee... untuk masa depan... kekeeee...

Jika diingat balik... tiada apa pun peristiwa yang istimewa masa menyambut raya dulu-dulu... mungkin ada tapi aku tak ingat la... kekeee...




Kedua-dua gambar di atas raya tahun 1991-92(rasanya)di Melaka



Ini raya tahun 1994-95(rasanya lagi) di Ampang



Raya tahun sama(rasanya jugak) di Melaka




Saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI pada semua penyokong2 saya yang setia membeli dan membaca semua karya saya. Ampun maaf dipinta sepanjang perkenalan kita... zahir dan batin...

SELAMAT HARI RAYA!!!!!

Huuuhuhuhuhuhu!!!



Jumpa lagi lepas raya!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan