Pengikut

Rabu, 5 Januari 2011

Redesign watak-watak Shootz!

Salam....

Nampaknya sekolah sudah bermula semula...Pada yang baru masuk darjah satu...nikmatilah kehidupan menimba ilmu ini dengan tekun dan rajin. Teringat pulak pada tahun 1992...Tahun itu aku mula2 masuk sekolah. Cam biasa la..budak2 nangis tak mau pegi sekolah...tak nak berpisah dengan mak ayah walaupun sehari beberapa jam je kt sekolah...Nak tau..masa darjah satu aku kira lembab sikit...time tu...cakap pun tak berapa betul lagi...mengeja lagi la...masuk tadika sekejap jeh...tadika kt Selangor..pastu pindah ke Negeri Sembilan....tak nak masuk tadika baru(entah kenapa aku pun tak tau)...sebab tu dalam family aku sorang je tak de gambar 'konvokesyen' tadika berbanding dengan adik-beradik lain....

Mula2 lembab...sekarang...dah habis universiti pun...Oleh itu, kekurangan yang ada pada diri jangan jadikan halangan untuk kita terus berusaha untuk berjaya....

Tak mau la nak jadi pakar motivasi lagi....

Kali ni sekadar mahu kongsi beberapa artwork pada permulaan tahun 2011 ni....



Ini watak Kayroll...ideanya mahu lukis cam stylo sikit....



Liesa...mahu jadikan dia Hip Hop Girl....



Surfian...macam Bruce Lee daaaa...main 'Nunchuck'...



Wyan...the GunSlinger...

Setakat ni je la aku sempat redesign watak-watak Shootz! ni....Nanti mahu redesign semua watak sekali...

Ok la....Salam

p/s : Sekarang ni dah start sketching Shootz! #4...tunggu yeeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan