Pengikut

Isnin, 11 Julai 2011

Yeahhh... Dah siap..!!!



Salam...

Berita gembira...

SHOOTZ! #4 dah siap...!!!!

YIAAHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....!!!

bye....

salam...

18 ulasan:

  1. alamak! fanart tak buat lg! xde harapan la nk hantar huhu..

    BalasPadam
  2. bile nk diterbitkan SHOOTZ #4 nih????
    x sabar nk baca...

    BalasPadam
  3. Shootz! #4 sedang diedit editor... ^__^

    BalasPadam
  4. bila nk terbit??!! x sabo betol nie....

    BalasPadam
  5. terbaik....(shootz# 1,2,3) dh sedia utk pergi membeli shootz #4....

    BalasPadam
  6. Seperti jawapan sebelum ni... sedang diedit editor lagi....

    BalasPadam
  7. dah siap ke blm

    BalasPadam
  8. x sabar sya menanti. :D harap2 cpt la sampai di sabah ahhh.... :D sya suuuuka sgt cerita & lukisan dlm shootz ni. fav character sya c wyan. xD hrp reja teruskan dgn apa yg reja buat! GANBATTE!!

    BalasPadam
  9. x sbr ni nak tunggu agk nye dh kluar ke blm yerr reja

    BalasPadam
  10. Shootz! #4 dalam proses finalize editing...

    BalasPadam
  11. alhamdulillah nak siap jugak akhirnye

    BalasPadam
  12. sudah keluar di kedai ke blum reja x sbr sangat ni nak mnanti

    BalasPadam
  13. Siang tadi sudah semak pruf dan sudah lihat cover... memang menarik heheee... itu adalah langkah terakhir proses editing...insyaAllah minggu depan akan hantar printing...

    BalasPadam
  14. mcm mne agak nye cover depan shootz*4 ni ye reja

    BalasPadam
  15. reja dah kluar ke blom kat kedai x sbr sngt2 ni nak mnnti

    BalasPadam
  16. reja ble nak kluar ni

    BalasPadam
  17. reja bile nak klua niyh lame lagi kew

    BalasPadam