Pengikut

Rabu, 15 Disember 2010

I'll be at Comic Fiesta 2010...



Salam..

Bila sudah sampai hujung tahun..ada satu acara yang sangat dinantikan oleh peminat0peminat komik manga Malaysia..Comic Fiesta...CF 2010 adalah kali ketiga aku hadiri sejak tahun 2008. Pada tahun itu adalah CF 2008 paling bermakna bukan sebab kali pertama aku pegi Sunway Pyramid..tapi sebab masa tu kali pertama buku komik ku Shootz! #1 dijual. Di kedai belum ada lagi (rasanyalah) tapi dijual kat CF...Alhamdulillah jualan masa tu amat memberansangkan. Terima kasih pada yang membelinya pada masa tu. Pada kali itu gak kali pertama sign autograph...Fuiyoo..sign autograph...memang best.

Setahun selepas itu CF 2009 aku pegi gak...tapi bagi aku cam kurang UUUMMPHHH...sebab komik-m tak dijual...Booth Komik-M pun takde..tak macam pada CF2008...time CF2008 tu Pekomik ada bukak Booth..jadi pihak Komik-M ambil kesempatan jual komik-komik Komik-M kt situ. Malangnya pada CF2009 pekomik bukak booth dalam booth syarikat animasi Inspedia..tapi kira seronok gak la..dapat gak merasa main game dalam tu...

Ok la salam...
See you at CF 2010...aku akan berada di sana hari sabtu....18/12/2010 di Berjaya Times Square...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan